Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

peynir kremali muzlu maffin

es selamü aleyküm dostlar .sizlere yarin paylasmak istedigim tarifi uyku tamamen beni terk edince sabah namazini beklerken yazayim dedim .bellimi olur belki cocuklariniza yaparsiniz yada sevdiklerinize tarifimiz muzlu maffin
tarif bana ait.  kücük aileniz varsa sayet yari ölcü yapmanizi tavsiye ederim  bu malzemeden yaklasik 32 tane cikiyor :))niyetim yarin dernegimizin piknigine götürmek. büyükler severmi bilemem ama kücüklerim bayilacak insAllah. tarifi  uygulamaya hesap yapmaya calisirken  ne cikacagindan süphe edip dururdum hersey bitince bir tanesini hemen denettim kizima tam not aldim  birseyler becermenin mutlulugunu yasadim dilerim sizinde sevdikleriniz beyenir
gerekli malzememiz sunlar
6 adet orta boy iyice olgunlasmis muz
6 adet yumurta
300 gr margarin (oda isisinda )
300 gr toz seker
450 gr un
40 gr kakao (sekersiz )
1 su bardagi hafif iri cekilmis ceviz (cekmeden önce bir bardak dolusu olmali )
200 ml krema
1 kahve kasigi toz tarcin
1 pk kabartma tozu
yarim cay kasigi karbonat
üst krema malzemesi
650 gr labne peynir
250 gr pudra sekeri
3-4 yemek kasigi süt
yapilisi ise söyle kolay gelsin ;)

muzlari soyup püre ezecegi yada bir catal yardimi ile iyice ezin üzerine kremayi bosaltip karistirin bir kenarda beklesin

ayri bir kapta unu kakao kabartma tozu tarcin karbonat ve cevizi karistirip harmanlayin oda bekliyor bizi ;) bir kenarda

cirpma kabiniza yagi ve sekeri koyup yumurtalari ayri bir kaseye kirin onuda yaniniza alip isleme baslayabilirsiniz bu arada firin 200 derecede isinmaya birakildi kaliplara kagitlar yerlesti bizi bekliyor

mikserinizde yüksek ayarda seker eriyip yag krema sekline gelinceye kadar cirpiyoruz

hazirladigimiz yumurta kasesini elimize alip teker teker ekliyoruz her yumurtanin arasi 30 saniye olmali en az  

yumurtalari cirpma isi bitince kuru malzememizi ekliyoruz bir iki kez karistirmasina müsade ediyoruz mikserimize

en son muzlu karisimi ekleyip biraz daha karistirdiktan sonra

kaliplarimiza resimde göründügü kadar dolduruyoruz

200 dercede yaklasik 30 dakikada pisti maffinlerimiz sogutma teline alip biraz soguduktan sonra üstlerini biraz düzeltme yapiyoruz sivrilikleri alip düzlenmis olmali

üsten kestigimiz parcalari bir kaba koyup süsleme icin bekletiyoruz

en üst krema malzemesi icin pudra sekeri ve peyniri sütü mikserimize koyup krema sekline gelinceye kadar cirpiyoruz yüksek devirde pütürlü kalmasmasina dikkat edelim güzel görünmeli ;)

krema hazirlaninca sIkma torbasina doldurup üzerlerini süslüyoruz ben bu sekli denedim sizin zevkinize göre süsleyin

en son üzerlerine ufaladigimiz kek kirintilarini serpistiriyoruz

hepsi bu :))
ben kahvemin yanina aldim birtane siz ne isterdiniz ???
dualara talibim afiyet olsun

9 Kommentare:

  1. enfes gözküyor, anne bizde niye yoh?! diye bağırındım resmen(: ellerine sağlık, hatta ekstra sağlık istiyorum rabbimden ki daha çok yap bize daha çok göster. tazecik izleyicinim, bodoslama daldım bloğuna(:

    YanıtlaSil
  2. Allahim ne kadar güzel bir yorum bu.
    pozitif sevecen tatlimi tatli .
    Allahim tebessümü eksik etmesin yüzünden .
    sizli bizli yazmadim samimiyetine dayanarak
    yürekten bir hosgeldin can

    YanıtlaSil
  3. İşte buuuuu.... Nasıl beğenilmez nasıl yenilmez... Ablam bende geleydim o picniğe bende yiyeydim maffenleri ne iyiydi...
    yalnız bir konuda teşekkürlerimi bildirmek istiyorum söyliycem unutuyorum; yapım aşamaları resimlerini eklemen beni çok mutlu ediyor.
    Abalam birde birdaha kısmıycam kremadan söz. Ama bak o tabakdaki katmer varya 3 kişi yedik yeminle biz onu. Benim büçürleri görüyon nekadar zayıflar keşke çok yesele...
    ALLAHA EMANET OL ABLAM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Allah sanada ellerimle yedirmeyi nesip etsin bana
      beyenemesine beyendiler balim ama muz cok kisiye cazip gelmiyor onu anladim birdakine elma ile yapacagim ;)
      resimli aciklamali olsun zorlaniyoruz diyenler cogunlukta
      bu konuda cok istek aliyorum

      tarifleri eklemek cok zaman aliyor ama sizler icin degiyor .
      bebislerine bol c vitamini almalarini sagla balim ,ancak ozaman yemege baslarlar .sütü cok iciyorlarsa ondanda yemezler
      sende en güzele emanetsin

      Sil
  4. YAAA...
    HEPSİİ BUU DEMEKK:)
    BENN EN SONN RESMİ ALIPP KAÇAYIMM OLUR MU GÜLÜM..:))
    DETAYLRAA SONRA GÖZ ATAYIM..
    RESİMLİ ANLATIM İÇİN TEBRİK EDERİM SENİ,ZORR İŞŞ HAKİKATEN..
    ÖPÜYORUM CANIM..
    CİCİ HAFTALAR...
    :)

    YanıtlaSil
  5. iveeeet hepsi bu ;)
    alabilirsin can diledigini hemde. resimli anlatim zaman aliyor
    artik öyle cat tarif ekleyemem herhalde zarari size oldu bir parca :)
    ziyaretine tesekkür ederim onca isinin arasinda bana vakit ayirman beni mutlu etti Allahim mutluluklara gark etsin seni
    sanada güzel bir hafta nasip eylesin yaradan

    YanıtlaSil
  6. BENDE İSTERİM NOLCAK ŞİMDİ????

    YanıtlaSil
  7. Vay bee ben yokum diyemi bu kadar ziyafet verdin ne bunlar döktürmüşsün cancağazım,krem şanti oldu her yerim):)) seviliyorsun vesselam...

    YanıtlaSil
  8. İnanılmaz güzel bir tarif ve ben bunu kesinlikle deneyeceğim..Resmini de size göndereceğim! :) Çooooooook teşekkürler!

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle