Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kereviz Salatasi


nedense kereviz pek sevilmeyen bir sebze hic de anlamam neden sevilmez.
efendim neymis  kerevizin icindeki kalori yerken harcanan kaloriden daha azmis.

aslinda bilseler ne kadar muhtesem bir nimet oldugunu nelere sifa oldugunu.
sevmedigimizde bizim icin mutlak bir hayir vardir. Allahin bize vermis oldugu nimetler bizler icin yaratilmis.
süphesiz o en dogruyu bilendir ,vardir bir hikmeti yiyelim yedirelim.
benim buz dolabimdan hic eksik olmayan bir sebzedir kereviz .
en cok da salata seklinde tüketiyoruz cigden tüketmek ayrica saglikli oluyor deneminizi tavsiye ediyorum

malzemeler
1 ortaboy kereviz
400 gr yogurt
4-5- yemek kasigi mayonez
1 dis sarimsak

yogurdu mayonezi ezilmis sarimsagi tuzu bir kaba koyup karistirin kerevizi soyup cok ince sekilde bu karisimin üzerine rendeleyin hemen karistirin kararmasin
yarim saat dinlendirip servis yapin
not arzu ederseniz icine bir adet havuc rendeleyebilirsiniz renk ve görünüm acisindan
ben icine yarim iri  kirmizi biber dogradim .
kizim cok seviyor cünki

afiyet olsun .....

1 Kommentare:

  1. Kereviz sevmeyenlerın bile yediği bir salata..
    Ellerıne sağlık bereketı ile.

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle